2013-03-13

SPAAAAAAAAAAAAAAAACE!

A raczej brak free space.

A chodzi tu o miejsce na dysku. W momencie pisania tego wpisu z miejscem na dysku stoję następująco:
C - Aya - 811 MB (97.5 GB)
D - Hatate - 729 MB (448 GB)
E - Momiji - 241 MB (345 GB)
F - Loli-Hunter Music - 886 MB (465 GB)
...
Miejsca po chuju do raju. Podliczając to wszystko, wychodzi 2667 MB! Tak! Dwa i pół gigabajta. Skąd wziąć więcej miejsca - do tego jeszcze nie nie doszedłem. Co się dało to już posuwałem. Nie licząc anime, ale te przed usunięciem wypadało by obejrzeć za co się jakoś zabrać nie mogę, a jak już się zabiorę to idzie mi to jak krew z nosa. Co do aktualnie oglądanych serii...

Kareshi Kanojo no Jijou (Kare Kano) - Pomijam, iż zatrzymałem się na 04 epie, komedia z czasów jak GAINAX robił dobre anime. Postanowiłem obejrzeć do końca - postanowienia zatrzymały się po trzeci epie.
Ore no Imouto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai - Też komedyjka, też zatrzymałem się na 03 epie, a nime zalega na dysku od trzeciego października 2011. Mój leń nie może być tak duży! Go kawaiine siostry (PS: have none kawaii sisters after all).
Zoku Sayonara Zetubou Sensei - Czyli 'Żegnaj Spizgany Sensei Xtrim'. Shaft w Shafcie na Shafcie z domieszka LSD. Inaczej ciężko mi opisać to anime. Coś jak Bakemonogatari czyli anime o ćpunach, dla ćpunów zrobione przez ćpunów. Shaft - Don't try to understand.
Mawaru Penguindrum - To anime dopiero co zacząłem oglądać, jestem po pierwszym epku, a powodów, dla których zacząłem jest sztuk 3. Pierwszym jest tag - Twisted. Drugim jest tag - Some weird shit going on. Trzecim jest to, iż wszystkie postacie kończą z negative endem.
Rio: ~Rainbow Gate~ - Cycki. Cycki. Rio. Cycki. Na dodatek ubrane cycki. Ale wciąż cycki. I hazard. I znów cycki. Ale i tak oglądam bo Rio. Z racji chujowowści serii - oglądam na PSP.
Powerpuff Girls Z - ... Też na PSP oglądam. Również z powodu chujowości.

Wracając do miejsca na dysku, najlepiej wychodzę na partycji F. Jest to partycja muzyczna gdzie część albumów trzymam w wav do przekodowania na jakiś inny format. A i tak miejsca mało. Przy anime też można nieco zyskać, gdyż zazwyczaj ściągam dual audio (bo zazwyczaj najlepsza jakość obrazu) więc dochodzi kilka MB free po usunięciu angielskiego dubbingu. Średnio zależy od pliku, relejsu, kompresji dźwięku może być to od 30 do 180 MB. O miejscu piszę bo na przykład nie mam jak spatchować czołgów z 8.3 -> 8.4. O dziwo o wadzę 800 MB uznał, że 2 GB wolnego miejsca to dla niego za mało. Zapewne znów skończy się to ściąganiem całej gry. Blah. Więcej nie chce mi się pisać.

No comments:

Post a Comment